.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است .... درد بی درمان انتصابهای سیاسی در مظلوم ترین استان ایران / حضور آدمهای کوچک در صندلی های بزرگ مدیریت در مازندران !
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است ....(ادامه)
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است. نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است.(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟ یکی از مشکلات قالیباف را هر فردی داشت، صدباره حذف یا برکنار می‌شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟(ادامه)
شمال نیوز : دکتر وحید آرائی ، استاد دانشگاه و عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش تبیینی اساتید در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا باعث تشکیل مجلس قوی و احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر نمایندگان در قبال جامعه می‌شود. مشارکت بالا باعث احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر نمایندگان در قبال جامعه می‌شود
شمال نیوز : دکتر وحید آرائی ، استاد دانشگاه و عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش تبیینی اساتید در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا باعث تشکیل مجلس قوی و احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر نمایندگان در قبال جامعه می‌شود.(ادامه)
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: فعلا در حوزه سه نرخی شدن بنزین مصوبه‌ و ابلاغیه‌ای داده نشده و قیمتی هم اعلام نشده است. بحث بنزین سه نرخی مطرح نیست
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: فعلا در حوزه سه نرخی شدن بنزین مصوبه‌ و ابلاغیه‌ای داده نشده و قیمتی هم اعلام نشده است.(ادامه)
سعید محمد، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد می گوید: موجی باعنوان بانیان وضع موجود ایجاد شد و شاید بتوان گفت این پوست خربزه‌ای بود که زیر پای دولت سیزدهم انداخته شد. چون طیف زیادی از نیروهای خوب و مدیران خوب را از دست داد. سعید محمد: به شورای نگهبان گفته بودند این «احمدی‌نژاد دوم» است
سعید محمد، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد می گوید: موجی باعنوان بانیان وضع موجود ایجاد شد و شاید بتوان گفت این پوست خربزه‌ای بود که زیر پای دولت سیزدهم انداخته شد. چون طیف زیادی از نیروهای خوب و مدیران خوب را از دست داد.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
شمال نیوز : رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر در راستای تحقق اهداف سند تحول تعالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این واحد دانشگاهی پیشتاز شایسته سالاری و مدیریت مشارکتی است. دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر «پیشتاز شایسته سالاری و مدیریت مشارکتی»
شمال نیوز : رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر در راستای تحقق اهداف سند تحول تعالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این واحد دانشگاهی پیشتاز شایسته سالاری و مدیریت مشارکتی است.(ادامه)
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود. واکنش کنایه آمیز ربیعی به اختلاس جنجالی چای دبش
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
دبیرکل جبهه پایداری گفت: نباید از برچسب‌هایی مثل خالص‌سازی بترسیم چون افرادی که این حرف‌ را می‌زنند، دچار تناقض هستند و امروز تکرار این واژه، اسم رمز حمله به شایسته‌سالاری شده است. خالص سازی اسم رمز حمله به شایسته‌سالاری شده؛ نباید از این برچسب‌ بترسیم / برخی افراد حاضر در دولت باید هرچه سریع‌تر با نیروهای انقلابی جایگزین شوند
دبیرکل جبهه پایداری گفت: نباید از برچسب‌هایی مثل خالص‌سازی بترسیم چون افرادی که این حرف‌ را می‌زنند، دچار تناقض هستند و امروز تکرار این واژه، اسم رمز حمله به شایسته‌سالاری شده است.(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
همه مدیران در هر سطحی موظفند با کارآمدی و شایستگی، برنامه‌های دولت را در حل مشکلات کشور دنبال کنند و اگر در هر مقطعی هر مدیری دچار بی‌انگیزگی شد و اهداف... خط و نشان رئیسی برای مدیران دولتی؛ با کسی عقد اخوت نداریم
همه مدیران در هر سطحی موظفند با کارآمدی و شایستگی، برنامه‌های دولت را در حل مشکلات کشور دنبال کنند و اگر در هر مقطعی هر مدیری دچار بی‌انگیزگی شد و اهداف...(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
شمال نیوز: بینش، اراده، توان، علم و تخصص دولت در سطحی است که اساسا اجازه نمی دهد، او وظایف و مأموریت هایش را درک کند! دولت رئیسی تجربه و تخصص لازم را ندارد/ با مدیریت در این سطح بیگانه‌ هستند!/ انگار کسی خلبانی بلد نباشد و مجبورش کنند هواپیما را هدایت کند
شمال نیوز: بینش، اراده، توان، علم و تخصص دولت در سطحی است که اساسا اجازه نمی دهد، او وظایف و مأموریت هایش را درک کند!(ادامه)
شمال نیوز : حامی پروری ریشه در نوع نگرش غلط به مدیریت یک سازمان و استان دارد که عده ای در کشور رایج کرده اند و زمینه ای را فراهم کرد که افراد شایسته و نخبه یا به گوشه ای بخزند و یا این که زمینه ای را فراهم کرده اند که نخبگان بار سفر را بسته و به دیار غربت بروند . حامی پروری یا شایسته سالاری ؛ مسئله این است !
شمال نیوز : حامی پروری ریشه در نوع نگرش غلط به مدیریت یک سازمان و استان دارد که عده ای در کشور رایج کرده اند و زمینه ای را فراهم کرد که افراد شایسته و نخبه یا به گوشه ای بخزند و یا این که زمینه ای را فراهم کرده اند که نخبگان بار سفر را بسته و به دیار غربت بروند . (ادامه)
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و .... دغدغه یکپارچگی مازندران ؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و ....(ادامه)
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد. خط‌دهی نشریه آمریکایی برای دوران «پسا اردوغان»
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد.(ادامه)
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: شرط حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس ایجاد امید و اعتمادسازی است. شرط مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس از زبان وزیر روحانی و احمدی‌نژاد
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: شرط حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس ایجاد امید و اعتمادسازی است.(ادامه)
استفاده از مدیران تحمیلی، یکی از آفات بزرگ و از دلایل عدم حرکت روان چرخ‌های ورزش مستعد ایران به سمت تحول و پیشرفت است. علاوه‌بر این‌، وجود این مدیران‌، دلیل درصد عمده‌ای از معضلات فنی و خاصه فرهنگی و اخلاقی در ورزش است. مدیران رانتی، بلای جان ورزش کشور(يادداشت)
استفاده از مدیران تحمیلی، یکی از آفات بزرگ و از دلایل عدم حرکت روان چرخ‌های ورزش مستعد ایران به سمت تحول و پیشرفت است. علاوه‌بر این‌، وجود این مدیران‌، دلیل درصد عمده‌ای از معضلات فنی و خاصه فرهنگی و اخلاقی در ورزش است.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
براساس اظهارات علی شکوری‌راد سخنگوی جبهه و سپس فاطمه راکعی نایب‌رییس دوم جبهه اصلاحات، احتمالا فاز بعدی این دیدار، ارایه راهکار‌های مصداقی برای عبور از بحران خواهد بود در جلسه اصلاح‌طلبان با اژه‌ای و شمخانی چه گذشت؟
براساس اظهارات علی شکوری‌راد سخنگوی جبهه و سپس فاطمه راکعی نایب‌رییس دوم جبهه اصلاحات، احتمالا فاز بعدی این دیدار، ارایه راهکار‌های مصداقی برای عبور از بحران خواهد بود(ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد. اغتشاشات جمع خواهد شد / صحنه‌گردانان اصلی نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند/ چالش اساسی و امروز کشور ما، چالش «پیشرفت و توقف و رکود و ارتجاع» است / دشمن تلاش دارد تا علاوه بر مردم و جوانان، حتی مسئولان نیز امید خود را از دست بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود. ما معترض هستیم، اغتشاش‌گر نیستیم؛ بین معترض و اغتشاش‌گر حدومرز قائل شوید / روسری سر ما سنگینی نمی‌کند؛ مساله ما تار مو نیست / مسئولان ناکارآمد جزو مسببان وضع موجود هستند(خبر)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.(ادامه)
جمعی از سفرا و دیپلمات‌های پیشین در خصوص تحولات سیاست خارجی و شرایط جاری کشور بیانیه‌ای منتشر کردند. بیانیه‌ جمعی از سفرا و دیپلمات‌های پیشین درباره شرایط جاری کشور
جمعی از سفرا و دیپلمات‌های پیشین در خصوص تحولات سیاست خارجی و شرایط جاری کشور بیانیه‌ای منتشر کردند.(ادامه)
نمایندگان موافق استیضاح وزیر صمت افزایش قیمت خودرو، تعلل در واردات خودرو را از علل اصلی استیضاح وزیر صمت اعلام کردند که این موضوع با انتقاد مخالفان استیضاح مواجه شد. موافقان استیضاح وزیر صمت در صحن علنی مجلس چه گفتند؟/ خودرو محور استیضاح فاطمی امین
نمایندگان موافق استیضاح وزیر صمت افزایش قیمت خودرو، تعلل در واردات خودرو را از علل اصلی استیضاح وزیر صمت اعلام کردند که این موضوع با انتقاد مخالفان استیضاح مواجه شد.(ادامه)
در حال پیگیری برای دریافت مجوز ویژه برای دستگاه‌هایی هستیم که برای واگذاری اموال مازاد خود همکاری نمی‌کنند، در این رابطه نامه‌ای از سوی سران سه قوه به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده است. نامه‌ سران سه قوه به دفتر رهبر انقلاب / «مجوز ویژه» درخواستی آنان چیست؟
در حال پیگیری برای دریافت مجوز ویژه برای دستگاه‌هایی هستیم که برای واگذاری اموال مازاد خود همکاری نمی‌کنند، در این رابطه نامه‌ای از سوی سران سه قوه به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده است.(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه بسیاری از هیات علمی ها در پست های اجرایی داخل دانشگاه موفق نیستند چه رسد به سازمان های عریض و طویل خارج از دانشگاه! دستگاه اجرایی جای نظربه پردازی نیست که احتیاج به هیات علمی داشته باشد واگذاری مناصب اجرایی به اعضای هیات علمی دانشگاه اشتباه است
شمال نیوز : متاسفانه بسیاری از هیات علمی ها در پست های اجرایی داخل دانشگاه موفق نیستند چه رسد به سازمان های عریض و طویل خارج از دانشگاه! دستگاه اجرایی جای نظربه پردازی نیست که احتیاج به هیات علمی داشته باشد(ادامه)
شمال نیوز : میرسلیم درخصوص اقدامات فرزندش گفت: منافقین با شناسایی و سوء استفاده از نقطه ضعف مهدی او را شکار کرده و به دام انداخته و سعی کردند از او اطلاعاتی بدست بیاورند که البته چون او فاقد هرگونه اطلاعات طبقه‌بندی شده بوده، موفقیتی جز به دام انداختن او به دست نیاوردند. جزئیات بازداشت پسر میرسلیم به جرم مسائل امنیتی / فرزندم بسیار عاطفى و ساده ‎لوح است
شمال نیوز : میرسلیم درخصوص اقدامات فرزندش گفت: منافقین با شناسایی و سوء استفاده از نقطه ضعف مهدی او را شکار کرده و به دام انداخته و سعی کردند از او اطلاعاتی بدست بیاورند که البته چون او فاقد هرگونه اطلاعات طبقه‌بندی شده بوده، موفقیتی جز به دام انداختن او به دست نیاوردند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.